Lyxig måndag

Godmorgon Sverige.. 

Här är kl just nu 09.45, lämnat Svante på föris för nån timme sen, ligger och solar vid poolen alldeles solo just nu, såå avkopplande.. Njuter verkligen av vår tid härnere, lyxen att få vara tillsammans och kunna koppla av till max.. 

Idag ska hela skolan på utflykt, till en gummiodling.. 😊 Ska bli väldigt spännande att höra hur det var när jag hämtar i eftermiddag.. Vilket äventyr det är för Svante att få gå på föris här, lär sig danska Thai, bada i poolen på dagarna, utflykter, lär sig Thailändska siffror m.m Min stora kille som tycker det är toppen att åka till Sanuk varje morgon.. 😎

Igår var det en riktigt lyxig måndag, färgade äntligen håret (hade med mig färg hemifrån), fotpeeling medan färgen satt i håret och sen åt vi såå gott på en av favoritrestaurangerna härnere, Maew.. Ser inte mycket ut för världen när man passerar, men supergod mat och billigt, bästa kombon.. haha 
Igår tog vi en "billig" matdag, lunch 80 Baht och middag 300 Baht = ca 100 kr.. Då är det inräknat dryck, dock ingen öl utan vatten och en läsk.. (lunchen var taket away som vi åt hemma).. 

Nu ska jag ta mig en svalkande dopp och även simma några längder då det inte blev någon träning imorse.. Brukar annars gå till gymmet runt 07 och träna ca 30-40 min varje morgon, riktigt skönt.. 😊💪

Kramar från oss alla till er.. 

Kommentarer:

1 Helena:

Fina ni😂😊

2 Anonym:

Oh va mysigt! Fin bild på er.
Är på väg till Stockholm med tåget som precis stannat till i Enköping. Grått, grått!!
Kram😘

3 Anonym:

Oh va mysigt! Fin bild på er.
Är på väg till Stockholm med tåget som precis stannat till i Enköping. Grått, grått!!
Kram😘

4 Hannah:

Underbar<3

Kommentera här: