Äntligen frisk

En svettig bloggerska men det bjussar jag på.. haha

Hej hallå..

Nu är jag äntligen tillbaka, nästan helt frisk, bara magen som strular lite fortfarande. Men tror det blir bra snart, annars får jag kolla upp det hemma i Sverige..
Utöver det så har jag även fått eksem på ena handen och på baksidan av låren, ni hör ju min kropp samarbetar inte riktigt.. haha
Men var på sjukhuset igår, fick nån injektion plus en stark kräm så nu jäklar ska även det försvinna.. 😂😂

Nog om mig och mina jäkla sjukdomar, nu tänker vi positivt.. 😉

Sitter just i skrivande stund och tar en Frappe alldeles solo, Axel och barnen är på hotellet. Är på väg och ska shoppa nån timme men det öppnar inte riktigt ännu så njuter lite av lugnet med min iskaffe.
Man får verkligen lära sig uppskatta de små stunderna när man har småbarn, även lära sig att "ta" sig lite egentid UTAN dåligt samvete.. haha

Om några timmar bär det av "hem" till Huay Yang igen, vilket känns såå skönt för hetsen och stressen här passar inte oss. Dock var det skönt med ett avbrott från lugnet i 2 dagar men det räcker - plus att det är dyrare här så pengarna bara försvinner i ett nafs.. haha

Återkommer med ett inlägg och veckan med vårt besök, som tyvärr slutade med att jag låg i sängen 3 sista dagarna.

Kramar i massor från oss alla..
Svante hälsar att han längtar lite extra efter Lily och mormor.. 😍❤

Kommentera här: