Inget internet

Hej..

Åhh inte bloggade jag igår heller men nu var det inte mitt fel dock.. haha Internetet i huset fungerar inte för tillfället, man blir helt klart lite "låst" då med saker man vill göra, typ blogga.. 😂😂

Nu sitter jag i receptionen en sväng och lånar deras, men inte optimalt att blogga då jag inte har alla bilder m.m.. Men kan ju skriva lite i alla fall.. 😉

Veckan när Helena och Jakob var här gick alldeles för fort, känns som jag mest bara var sjuk tyvärr.. Men är såå glad att de kom, verkar som de i alla fall hade en härlig vecka med massa sol, bad, god mat och tom en tjejkväll..  (som jag dock missade pga magen/feber) 

Är 5 dagar sen dom åkte hem och blev tomt direkt, plus att de regnade så galet mkt i söndags att vi då som ni vet bokade en tripp till Hua Hin.
Gillade tyvärr inte Hua Hin men.. Svårt att egentligen uttala sig efter 2 dagar, men är ändå glad att vi valde våra 2 månader i en lugn by.. Den kvalitetstid vi fått hade aldrig blivit på samma sätt om det vart mer "fart och fläkt", sen var det kul med lite omväxling och shopping i några dagar.. 😊

Nu är kl 19.20 och jag ska gå in och plocka undan lite och sen sätta mig och lyssna på min ljudbok, njuta av lugnet när minisarna sover.. 

Just ja.. Aston har fått 2 små bissingar i nedre käken, såg dom för några dagar sen.. Min bebis börjar bli stor - vilket jag älskar men vill ändå ha han som bebis ett litet tag till.. haha

Kramar från oss alla.. ❤❤

Ni får "gamla" bilder då jag inte kan ladda upp några nya idag tyvärr..

Kommentera här: