Måndag

Godmorgon bloggen..

Ännu en ny vecka, Svantes sista på Sanuk och sen är det 4 veckor kvar när vi ska vara lediga hela familjen.. 
Till helgen väntar besök som vi såå ser framemot - visa dom vårt paradis.. 😍

Denna vecka har vi lite småsaker planerat, manikyr/pedikyr om 15 min, fest hos en granne ikväll, marknad på onsdag, playdejt på torsdag och även massage på tisdag.. Njuter så av vårt liv härnere, alla människor vi lär känna och att få vara lediga tillsammans.. Såå glad att vi har möjligheten att åka iväg - att vi gav oss den chansen.. 😊😎

Helgen har vart lugn, mest hemmahäng då alla utom Axel (som alltid klarar sig) har vart lite småsnorig, jag har även drabbats av lite turistmage, men tror och hoppas det är bra nu.. 😉

Men igår hängde vi på Mumsa med några vänner, Svante behövde få leka lite och var skönt att komma hemifrån några timmar även fast näsorna rann lite och magen bubblade.. 😂😂

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och bege mig mot Noo som ska fixa mina händer och fötter.. Kostar hela 80:-.. 😉

Vill bara säga: Mamma och Bekis ni är bäst som tar hand om vårt hus, vi saknar er!!!! Svante längtar efter mormor.. 😍

Kramar från oss till er.. 

Kommentera här: